فست فود

طرز تهیه فست فود با سیب زمینی و پنیر پیتزا | 11 غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزا

Rate this post

سیب زمینی و پنیر پیتزا، دو ماده غذایی محبوب و پرطرفدار هستند که می توان آنها را به روش های مختلف با هم ترکیب کرد و غذاهای متنوع و خوشمزه ای به وجود آورد.

یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای پخت غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزا، سرخ کردن سیب زمینی ها در روغن و سپس اضافه کردن پنیر پیتزا به آنها است. روش دیگر، پخت سیب زمینی ها در فر با پنیر پیتزا است. البته ما طرز تهیه سالاد سیب زمینی یونانی را به روش مرحله به مرحله و آسان آموزش داده ایم که غذایی بسیار خوشمزه و دوس داشتنی است.

در این روش، سیب زمینی ها را می توان به صورت حلقه ای، خلالی یا رنده شده در فر قرار داد و سپس پنیر پیتزا را روی آنها ریخت. علاوه بر این، می توان از سیب زمینی و پنیر پیتزا برای تهیه انواع غذاهای دیگر، مانند سیب زمینی شکم پر، سیب زمینی و سوسیس و پنیر پیتزا، سیب زمینی و مرغ و پنیر پیتزا، سیب زمینی و ذرت و پنیر پیتزا و غیره استفاده کرد.

با کمی خلاقیت و سلیقه می توان با سیب زمینی و پنیر پیتزا، غذاهای جدید و خوشمزه ای را تهیه کرد و از آنها لذت برد.

در این مقاله، به معرفی 11 غذای خوشمزه با سیب زمینی و پنیر پیتزا می پردازیم که همگی ساده و آسان تهیه می شوند و می توانند گزینه مناسبی برای یک وعده غذایی فست فود لذت بخش باشند.

 

غذای خوشمزه با سیب زمینی و پنیر پیتزا

سیب زمینی و پنیر پیتزا ترکیبی کلاسیک و خوشمزه است که می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد. یکی از ساده ترین و محبوب ترین روش ها، تهیه یک غذا با سیب زمینی تنوری و پنیر پیتزا است. برای این کار، سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت حلقه ای برش می دهیم. سپس، آنها را در یک ظرف پیرکس چیده و روی آنها پنیر پیتزا می ریزیم. در نهایت، سیب زمینی ها را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا ذوب شده و سیب زمینی ها کاملا طلایی شوند.

حتما بخوانید:  طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ خانگی

غذا با سیب زمینی آب پز و پنیر پیتزا

 

غذا با سیب زمینی آب پز و پنیر پیتزا

 

اگر به دنبال یک غذای ساده و سریع هستید، می توانید سیب زمینی آب پز با پنیر پیتزا را امتحان کنید. برای این کار، سیب زمینی ها را آب پز کرده و پوست آنها را می گیریم. سپس، آنها را به صورت مکعبی خرد کرده و در یک ظرف با پنیر پیتزا مخلوط می کنیم. در نهایت، این مخلوط را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا ذوب شود و غذای بی نظیر ما آماده شود.

می توانید این غذای فوری را با زیتون حلقه شده، گوجه و انواع سبزیجات معطر مانند جعفری تازه تزئین کنید.

غذا با سیب زمینی و تخم مرغ و پنیر پیتزا

برای تهیه غذا با سیب زمینی تخم مرغ و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سپس، تخم مرغ ها را به سیب زمینی ها اضافه کرده و هم می زنیم تا مخلوط شوند. در نهایت، روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا ذوب شود.

 

غذای جدید با سیب زمینی و پنیر پیتزا

 

غذای جدید با سیب زمینی و پنیر پیتزا

 

اگر به دنبال یک غذای حاضری با سیب زمینی و پنیر پیتزا هستید، می توانید سیب زمینی شکم پر با پنیر پیتزا را امتحان کنید. برای این کار، سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت طولی به دو نیم تقسیم می کنیم. سپس، آنها را از وسط خالی کرده و با مواد دلخواه خود پر می کنیم. در نهایت، روی مواد را پنیر پیتزا می ریزیم و سیب زمینی ها را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا ذوب شود و سیب زمینی ها حسابی طلایی و خوشمزه شوند. حالا غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزای شما آماده است.

غذا با سیب زمینی و گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا

برای تهیه غذا با سیب زمینی و گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سپس، گوشت چرخ کرده و پیاز خرد شده را به سیب زمینی ها اضافه کرده و تفت می دهیم تا تغییر رنگ دهد. در نهایت، روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم. زمان دقیق آماده شدن را باید خودتان بسنجید و ممکن است برای برشته شدن به چند دقیقه زمان بیشتر نیاز داشته باشید. تهیه غذا با سیب زمینی و گوشت و پنیر پیتزا به دلیل وجود گوشت طعمی متفاوت و لذت بخش را به ارمغان می آورد.

 

غذا با سیب زمینی خلالی و پنیر پیتزا

 

غذا با سیب زمینی خلالی و پنیر پیتزا

 

حتما بخوانید:  پیتزا سوسیس؛ طعمی که عاشقان پیتزا آن را دوست خواهند داشت!

برای تهیه غذا با سیب زمینی خلالی و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سپس سیب زمینی سرخ شده را از روغن جدا کرده و روغن را دور می ریزیم. در ادامه سیب زمینی ها را در ظرف مناسب قرار داده و روی آن ها پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 الی 20 دقیقه در فر قرار می دهیم. غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزای شما آماده است.

 

غذا با سیب زمینی و ذرت و پنیر پیتزا

برای تهیه غذا با سیب زمینی و ذرت و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سیب زمینی های سرخ کرده را در دستمال مخصوص قرار داده تا روغن اضافی کاملا جدا شود.

سپس ذرت آماده یا ذرتی که از قبل کاملا پخته ایم را به سیب زمینی ها اضافه کرده و تفت می دهیم. در نهایت، روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 الی 20 دقیقه قرار می دهیم تا غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزای ما کاملا آماده شود.

غذا با سیب زمینی رنده شده و پنیر پیتزا

 

 

غذا با سیب زمینی رنده شده و پنیر پیتزا

 

برای تهیه غذا با سیب زمینی رنده شده و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را رنده کرده و آب آن را می گیریم. سپس، آنها را در یک کاسه با تخم مرغ، نمک، فلفل و پنیر پیتزا مخلوط می کنیم. در نهایت، این مخلوط را در قالب های کوچک ریخته و در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا کاملا آماده شود و غذا خوش طعم و طلایی شود.

 

غذا با سیب زمینی سوسیس و پنیر پیتزا

برای تهیه سیب زمینی سوسیس و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سپس، سوسیس ها را به سیب زمینی ها اضافه کرده و تفت می دهیم. در نهایت، روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم تا پنیر پیتزا ذوب شود.

غذا با سیب زمینی قارچ و پنیر پیتزا

 

 

غذا با سیب زمینی قارچ و پنیر پیتزا

 

برای تهیه غذا با سیب زمینی قارچ پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. روغن سرخ کردنی حرارت دیده می تواند طعم غذا را فاجعه بار کند! پس فورا سیب زمینی ها رو در دستمال مخصوص قرار داده و اجازه می دهیم تا کاملا روغن را پس دهند.

سپس، قارچ ها را در همان روغن ریخته و تفت می دهیم. پس از آن قارچ ها به سیب زمینی ها در ظرف مخصوص اضافه کرده و در نهایت روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 تا 20 دقیقه قرار می دهیم تا غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزای ویژه ما آماده شود.

حتما بخوانید:  طرز تهیه پیتزا رست بیف

 

غذا با سیب زمینی و کالباس و پنیر پیتزا

 

غذا با سیب زمینی و کالباس و پنیر پیتزا

 

برای تهیه غذا با سیب زمینی و کالباس و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. در مرحله بعدی سیب زمینی ها را از روغن خارج کرده و کالباس ها را نیز در روغن تفت می دهیم.

پس از آن سیب زمینی و کالباس را در ظرف مخصوص فر ریخته و روی آن را با پنیر پیتزا پُر می کنیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم. در این لحظه غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزای شما آماده نوش جان کردن است.

مواد لازم:

  • 2 عدد سیب زمینی متوسط
  • 100 گرم کالباس
  • 100 گرم پنیر پیتزا
  • نمک و فلفل و ادویه های دلخواه به مقدار لازم

طرز تهیه غذا با سیب زمینی و کالباس و پنیر پیتزا

 

  1. سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت خلالی خرد کنید.
  2. در یک تابه مقداری روغن بریزید و سیب زمینی ها را در آن سرخ کنید.
  3. کالباس ها را به سیب زمینی ها اضافه کنید و تفت دهید.
  4. نمک و فلفل و هر ادویه ای که دوست دارید رابه مقدار لازم اضافه کنید.
  5. روی مواد پنیر پیتزا بریزید و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا شیب زمینی های شما کاملا طلایی شوند.

غذا با سیب زمینی و مرغ و پنیر پیتزا

 

غذا با سیب زمینی و مرغ و پنیر پیتزا

 

برای تهیه سیب زمینی و مرغ و پنیر پیتزا، سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد کرده و در یک تابه با روغن سرخ می کنیم. سپس، مرغ پخته و ریش ریش شده را به سیب زمینی ها اضافه می کنیم. در نهایت، روی این مخلوط پنیر پیتزا می ریزیم و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار می دهیم تا غذای فست فود سیب زمینی با مرغ خوشمزه ما آماده شود.

مواد لازم:

2 عدد سیب زمینی متوسط
200 گرم مرغ پخته
100 گرم پنیر پیتزا
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه غذا با سیب زمینی و مرغ و پنیر پیتزا

  • سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت خلالی خرد کنید.
  • در یک تابه مقداری روغن بریزید و سیب زمینی ها را در آن سرخ کنید.
  • مرغ پخته و ریش ریش شده را به سیب زمینی ها اضافه کنید.
  • نمک و فلفل به مقدار لازم اضافه کنید.
  • روی مواد پنیر پیتزا بریزید و آن را در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 الی 20 دقیقه قرار دهید تا پنیر پیتزا ذوب شود و غذا کاملا جا بیفتد.

نکات  تهیه غذا با سیب زمینی و پنیر پیتزا

  • برای تهیه این غذاها می توانید از انواع سیب زمینی، مانند سیب زمینی سفید، سیب زمینی قرمز یا سیب زمینی شیرین استفاده کنید.
  • مقدار مواد اولیه را می توانید با توجه به ذائقه خود کم یا زیاد کنید.
  • می توانید از انواع ادویه جات و سبزیجات معطر نیز در تهیه این غذاها استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی 11 غذای خوشمزه با سیب زمینی و پنیر پیتزا پرداختیم. این غذاها از ساده ترین روش ها، مانند سرخ کردن سیب زمینی با پنیر پیتزا، تا روش های پیچیده تر، مانند تهیه سیب زمینی شکم پر، را شامل می شدند.

سیب زمینی و پنیر پیتزا، دو ماده غذایی پرطرفدار و خوشمزه هستند که با ترکیب آنها می توان غذاهای متنوع و لذیذی را به وجود آورد. با کمی خلاقیت و سلیقه می توان با این دو ماده غذایی، غذاهای جدید و خوشمزه ای را تهیه کرد و از آنها لذت برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا